Monday, February 4, 2013

Reasons why I'm happy with life.

Assalamualaikum, hi kengkawan. Positif gila rasa hari nih. Freshie freshie girlss. The clock had strike to 2 am and i'm still cannot sleep. Sit infront the laptop and watching almost 3 movies dah. Keh keh. Oh yeahhhhh, jatung hati tergerak nak update blog pulok maknoks. Hewhew. So uolss must have done looking or zooming at my title. Here we go, just enjoy the a lil-bit-different entry :)

I'm happy because Alhamdulillah i still breath now.

I'm happy because Allah is always by my side.

I'm happy because I'm still muslimah.

I'm happy because I've Nabi Muhammad.

I'm happy because my name is just like my hero wife, Siti Aisyah isteri Rasulullah.

I'm happy because I've family who support me.

I'm happy because I've mak and abah yang rawksssssss.

I'm happy because I've big brother, brother and sister yang comel comel belaka ahakkks.

I'm happy because my friends is going crazyy when they know i'm going married soon. InsyaAllah

I'm happy because I still can eat a lot of food. I hate when people diet bagai nih. Puhlisssssshhhhh lah. Just eat and enjoy nikmat Allah.

I'm happy because I'm the iPhone user. Hope so.

I'm happy because I've nina.

I'm happy because I've ame.

I'm happy because I'm now jobless and penganggur setia.

I'm happy because I'm gonna belajar masak masak, Mastercheffff cangitu.

I'm happy because mak selalu bebel sebab asyik main handphone je. Mak kita bukan text sesiape bukan muhrim pun. Jangan risau kita layan twitter jek kat phone tuh.

I'm happy because saya suka justin bieber and will have his new album soon. Thank you. Big fans. Bieber fever. uolls tak suka? I dont care.

I'm happy because i just copy and paste "I'm happy because" by just hit the ctrl and V.

I'm happy because now i'm still thinking why i'm happy.

Oh yaa I'm happy because mesti kau tengah gelak cakap aku gediks. Biarlahhhh echarwaks takde gedik mana pun.

I'm happy because mesti you tengah tepuk tangan cakap aku dah kalah dan kau menang. Takpe janji aku makan snowgurt dan tutti fruti sekaligus tadi.

I'm happy because honey star dah lama tak beli.

I'm happy because dslr aku dah rosak.

I'm happy because aku ada paloroid sekarang. Actually instax jek. Bersyukur.

I'm happy because aku guna laptop akak aku yang dah tidurrr tuh. Hihi

I'm happy because i love cerdiknight forever. Forever team samura jyeaaahhh.

I'm happy because sampai sekarang aku tak text ayie lagi nak marah dia datang bp tak cakap. Asyik lupa jek.

I'm happy because i wanna buy car. Bahhhhh, hehehe

I'm happy because I'm just chating with sister-in-law wannabe

I'm happy because tadi big brother nak janji belikan i satu kasut viiiiiinnnnnncccccccccccciiiiii sebab tadi marah dia beli kasut hantaran mahal sangat kat JPO tuh. Haha

I'm happy because esok nak pergi negeri sembilan. Nak menetap sana lahhhh. Oh nenekkk ngindhuuuuuu.

I'm happy because sebelah aku sekarang ada testpad dato onn masa aku form 4 dulu kala. Tak guna lagi. Aku main conteng conteng lukis baju.

I'm happy because bilik aku tak warna pink donky dah jadi purple. But i still love it.

I'm happy because atas katil aku ada cermin besarrrr, so i can sedar diri selalu.

I'm happy because haritu penat teman brother shoping pastu jumpa kawan aku kerja kat kedai exercise kurus tuh. Macam perli gua jek.

I'm happy because petang ahad semalam lahh kan pergi carefour nak belanja bulanan tapi trolley habis. Kena angkut bakul tarik tarik tuh. Barang dah lah banyak gila, beras sampai dua kampit, bawang sampai 2 plastik penuh. Orang dah lah macam sardin.

I'm happy because kat carefour jumpa samurian pakai baju batch. Go kecikkk. Aku tak tahu nama dia tapi dari dulu aku panggil dia kecik. Yeklahh 313 orang mana nak ingat.

I'm happy because jap lagi nak main word search kak jah punya. Curi lagi.

I'm happy because lesen is coming. P yeahhh.

I'm happy because kereta kancil pun jadilah janji auto.

I'm happy because mak abah tengah pening cari rumah bersanggah pengantin. Tak happy nih sedih nih. Haha. Siapa nak offer tak?

I'm happy because harga kentang kat carefour murah gila.

I'm happy because aku dah penat type.

I'm happy because aku gelak canggine. Skype aku then uolls tahu.

I'm happy because aku baru skype dia comel lote. Hihi

I'm happy because aku tahu siape jek baca blog aku.

I'm happy because okayyy aku dah mengantuk.

I'm happy because doakan aku baik baik jek perjalanan esok.

I'm happy because nanti nak pergi honeymoon.

I'm happy because aku ada typo kat atas sebenarnya nak cakap "I'm happy because aku dah penat taip" bukan type. Tapi tak sure cammana nak eja. HAHA

I'm happy because all the happiness :)

I'm happy because  i can write this entry.

I'm happy because okayyy bye. see uolls in next entry.

xoxo Aisyah

No comments: