Tuesday, February 12, 2013

Ketagihan terhadap Instax.

Assalamualaikum. Hi my lovely friends. I'm feeling just fine today. I'm still have not get my lunch yet eventho its 6 pm already. Sobs. I'm not in diet, it just my kurang hasam kucing curi i punya ikan untuk lunch. So, tadak lauk dah. Huaaa. Its okayyyy, spent time wiith movie boleh hilang lapar :)



Looks, i gantung my instax picture. Comel jek kan. Nanti i would like to make instax wall lahh. I was too addict to instax. I was seacrh for any blog who write about instax. Haha. I know about instax from my friend. Lepastuh mengada ngada pujuk abah belikan satu. Hehe. Beli secara terburu buru menyebabkan i a lil bit menyesal. Kalau servey lebih lama sikit about instax nih mesti i can get yang power sikit ahaksss.

Instax have a lot of models. Like 7s, 8, 50s, mini 25, 210 and so on. All of them just too cute. Auchhhh. I love accessories damn much. Sobssss, Bah can I have all of them. Pleassssssee.







Oh my starrrrr, Can i have the bag. Instax i selalu tumpang dalam bag DSLR jek. Haha







 Comelnya. Nak hadiah nih untuk my birthdayy bolehhhh?

Film instax nih pun ada banyak size and corak. Oh i just can't stand it. Like want to buy all of it. I wish i have a lot of moneyyy.






Some people said its just membazir duit jek. But heyyy i punya minat so like i care. I really love taking picture. Photography is my thing okay. So shutup babes. Haha. Since i ada instax, olmost dah 10 boxes of film i beli. So i tak tahu nak simpan mana dah film film tuh. So bahhhh could you buy me the albums for my instax. Gediksss. Dua pun cukup lahhh :)




One more things i love instax, size film 7s nih sesuai untuk my purse :) So i took picture and i can put it on my purse. Iolls juga boleh tukar gambar gambar yang suka like gambar kengkawan yang saya suka ataupun buah hati saya. Heehhhheee.



Haaa, my hand bag lusuh saya nih selalu berat. Mana daknye iolls ke hulu hilir bawak instax i nih serta keperluar yang lain. Hihi. 


I LOVE INSTAX TERUTAMANYA MY 7s :)

maaf curi gambar nih semua dari blog orang. Hihi
Love Aisyah.






1 comment:

Shakirah said...

great ! ouh teringin nak satu la..yg ade bag comel tuhh hehe