Wednesday, December 8, 2010

Manusia memang tak pernah puas eh ?

Helloo blogers sayang. Suka betul bila dapat tules blog. Happy jek tau, ntah tak tahu kenape. Memang kalau tules blog ada rasa macam nak terjun bangunan pun ada. Hehe. Seronok tau, you guys should try ok ?

Oh yee, Salam maal hijrah yek :) Cis, apedaaaa dah lambat lahh. Hehe, nih jee masa yang sempat. Sila ambil perhatian yek, SAYA NI ANAK DARA. Pigidaaaaaaaaaa --' Hehe. Oh, hari nih teruja nak share pasal perasaan. Cewahhhh, haha. Tak lahhh, nak cita nih haaaa pasal DSLR sayang..

Heh, bah boleh tak belikan lens besaaaa siket ?

Nih yang menjadi kes. Haha. Kes tak puas hati bile skodeng blog org TUUUH. haha, dia punya pic. Fuhhhh, superb gila doh. Betol, tak tipuuu. Gambar semua macam kat studio, tuh yang jeles bebenor tuhh. Alaaah, bahhh lens bukan mahal sgt pon kan kan ? Boleh laaa yeekk o,o


Nih pon dah ok

Tak punn....



Yg belakang sekali, warna puteh tuhh. hehe

Manusia nihh, dah sah tak pernah bersyukurrrr. heh, dah minat nak buat macam mane kan...















Isn't enough haa ? Ok bahhh, takpelahh tak bagi lens. Dah cukup lahh nihhh. Heh, tapi nak bagi pon bole :)



Oh ye kaki nak kasi nota (nota kaki) : Thanks for feedback pasal stories tooo. Ok, lepas nih kalau ada masa saya rajen saya pi taruk chatbox eh. Hee, jangan marah. Toodles :)

2 comments:

lisyuni said...

Cah, cukuplah cah. Dah dapat DSLR nak lens pulak. Lmpang nak tak? Haha. Btw, miss you! xD

Aisyah said...

Hehe, bile dah ada lis mmg nak lebih. Miss you too ;)