Sunday, December 12, 2010

Fantasi Cinta ♥

Hye blogers sayang. Sumpah dah lame entry nih dlm draft, keh keh keh.Haa, gempak tak gempak title kan ? Gila laaa. Orang yang tak pernah bercinta pon ( sumpah tipu ) pon bole buat entry macam nih gara gara tengok MM minggu fantasi cinta ♥ hari tuh. Heh, suke *-*


Bila cakap pasal cinta ♥ ape yang dok pikiak dalam kepala nih kan cuma nak kawen jek. Haaha. Lagi lagi kan bile tengok social network. Sumpah busan cerita tuh. Hee, tapi lelaki kacak nihh buat saya bagi 3 stars kat cerita tuh. Haaa, ok tak ? Booo







 Haaa, kan betol saya cakap. Kacak kan kacak ? Jangan jeles. Dia hak milik saya.









Haa, Pinoco dah wakilkan saya cakap dekat awak tuh....


 Awak sayang, saya isteri awak tau lepas awak masuk Islam ! Heh, takpe takpe saya ajar awak mengucap yek. Jangan risau lepas kita nikah saya janji kita bahagia. Deal kay ? Bla laaa.

Bila kita tengah bergelombang dan bermaen lattalilattalitamplom dengan cinta ♥ kan.. Sometimes cam make us happy but sometimes it really hurt us. Am I right ? But did  you ols know that love ♥ is actually a gift. Only the lucky people can get love ♥ heh. Anyway, if we still can't get love♥ or loose our love♥, we must accept it kay ? Hehe. Doktor pakar cinta dah start bebel. Boo boo

Kay, saya cakap nih pon cume nak sedap kan hati sendiri. Tak gitu sayang ? Pigidaaaaaahhh.


Ciri ciri suami idaman. ( tetibaaa je nak tules. Poyo tak poyo kan )
  • Islam
  • Bole pimpin saya tentang agama dan kehidupan
  • Bole bagi anak binik makan ( penting nih tau )
  • Educated
  • Berketrampilan *blink blink
  • Funny hehehe
  • Romantik ( waaahhh, ke mane awk bwk saya honeymoon eh ? )
  • Oh yee, hormat kedua org tua yek




Haha. Bukan memilih. Tapi nak yang terbaek. Tak gitu kan ? Siape jek tak mau perfect kan kan ? -,-" Pinoco nak wish 3 kali, saya nak wish sampai saya penat nak wish. Fuhhh


Kita hidup nih kene berani dan berkeyakinan kerana kita bukan hidup di dalam alam FANTASI yang sentiasa menjanjikan kesenangan. ( sumpah takde kene mengene gile )


Nota kaki : Kay mcm dah bosan dgn URL kan. Jom tukarrr. Yeahhh, kita cari yang sesuai dulu ok ? Daaa, toodles !

No comments: