Wednesday, September 30, 2009

pape lah

hari nih , saya rasa semua bende yang dibuat menyakitkan hati.semua benda , semua bende.ahhhhhh , dah tatahan nih.

  1. tadi tyme pjk , ahh.mmg lah tade pape yg jd kan kan.tapi saya sakit hati dengan diri saya.geram sangat ! kenapa saya tak dilahirkan pandai bersukan.ahhhhh , rase mcm org bagang pulak tgk je.nasib baik miza syafiqa pun tamain.tade lah segan sangat sebab deowg tuh pandai bersukan tapi tamahu maen kan kan.terima kasih lah banyak banyak.
  2. sewaktu rehat tadi , saye nampak muke dia , dia lagi.menyampah sangat sangat.muke tabersalah jek.buat tanampak jek saye , dia makan selere jek , tahirau kan saya.geram geram dan geram.awak tahu , saya pikir kan awak setiap malam tau !
  3. tadi waktu bm , saya sakit hati dengan cegu farid.kenapa cegu cubit pipi ? cegu tahu tak , bukan mukhrim ??? yee , saya tahu org yg kena takesah pun , tapi rase mcm tapatut lah kan , mane bole pegang sesuke hati.nak cubit pon tempat lain lah.gatal , gatal , sangat gatal.ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.
  4. just now , saya onl myspace saye.saye nampak dia ?ahhh , kenapa bole terjadi.walaupun ye saye tahu taberapa penting.tapi tetep sakit hati sangat sangat.ofl lah cepat !
oke , dapatlah dirumuskan , hari menyakitkan hati sedunia hari nih.hahaha , tapela.dah nasib saya.myb hari esok lebih baik kan kan.

^___^


p/s ; yg kosong tuh bold sendiri

No comments: