Monday, September 21, 2009

salam aidilfitri

yeah , sori foe late to wish laa.tape kan kan ?hee , ye laa dah sibuk sgt prepare foe raye kan.nak masak laa , banyak ahh.hee

on , saturday i try buat ketupat.hahaha , tapi tapi jadi apentah.segan laa nak tunjuk !hee.mmg huduh.nak isi beras pon gerenti bocor bertabur semua beras tuh.wawawa.

first day raye ;

sememangnye penat yang teramat dan seronok yang tersangat.bagun jek terus siap siap nak g kubur.pastu balik tuh , bapak ( best lah panggil abah bapak ) ajak kami semua bersarapan dengan ketupat , sambal udang , ayam rendang dan sambal goreng.yummy !sekali lagi saye meminta maaf sebab tasempat mengambil pic makanan yg saya makan kerana sudah terlalu khusyuk makan masakan mak ;)

pastu pastu , lepas mandi semua siap siap dengan baju baru saya tuh , kami semua bermaaf-maafan , dan tangan mak bapak pun menghulurkan sejumlah duit raye.thanx yaa !dan kami pun bergambar.harap maklum gambar tidak bole ditonton !haha.

then , bertolak di kg halaman yg hanye beberapa kilometer sahaja dari rumah.kat kg tuh mcm belaku.malas lah nak cite , panjang lebar sangat.

dalam pukul 12 gituu , bertolak ke kg sebelah bapak pulak.tp kan kan , tahun nie kat kg tuh mcm hambar gile.semua yang dah kawin balik rumah mak mentua , yang keje kat hospital balik awal.haissh , tapi ade yang best jugak. hampir semua sepupu sepapat bapak saya , saya gi raye raye.yang tua , muda.best laa.tyme , kat rumah cik ani kot , ham buat lawak , nak pecah perut kami gelak.hahaha

youu noe what , lepas asar kami sambung raye.best sangat sangat.ahaa , lupa pulak.tyme kat rumah cik Idah kami semua dihidangkan dengan satay.sedap sedap.hahaha.alamaak , berat badan bertambah.tolong tolong !aduyai , risau betul laa.

saya kat kg tuh sampai malam.malam tuh , keluarga mak dtg kat kg bapak , best sangat dua keluarga besar bersama-sama.tapi harap maaf , tiada mood untuk mengepic pada mase itu.yelaah , muka semua dah kepenatan !

and befoe saya lupa , saya ingin memohon ampun sangat sangat jikalau saya ade terkasar bahase , terngumpat kee terbuat salah pape lahh kan kan , soriii tau tau !hee.and last sekali

selamat hari raya aidilfitri maaf zahir dan batin ;)

eh eh , nyahlah saya tunjuk satu gambar je oke.

tapi tajadi lah.sorii

and just want let youu all know , esok 2 syawal , saya nak balik negeri sembilan.

okay lets end entry nih macam nih jek ;))

No comments: