Friday, November 12, 2010

Bukan senang nak jumpa macam mereka

Suatu yang indah pasti meninggalkan memori yang indah. Bunga yang berputik pasti membuat sekitarnya harum. Daun yang hijau pasti membuatkan mata senang memandang. Bunga dan daun ketika meluruhkan dirinya pasti nampak menarik untuk dilihat. Udara yang dihirup pasti menyegarkan tubuh. Kicauan burung pasti menceriakan hari. Matahari yang muncul pasti memanaskan bumi yang dingin. Semuanya indah Ciptaan Allah :)

Allah juga ciptakan mereka untuk saya. Tak pernah rasa hidup ni sesempurna ini. MEREKA betul-betul buat saya rasa hidup ni bermakna. Tak pernah saya jumpa orang seperti mereka. Mereka betul-betul jantung hati saya. Saya SAYANG mereka !

 Oh okay, biar mulakan bicarara dengan photo ini :


 Tahun nih, kira last pakai baju colour nih :)

Jumaat hari tuh hari akhir dipanggil pelajar Tingkatan tiga. Rinduuuu nye. Keluarga saya buat doa selamat ringkas untuk kami semua. Pastu adalah makan-makan sikit-sikit bersama-sama untuk menambah kenangan indah bersama. Saya benci masa. Kenapa ia berlalu ? Kenapa ia cemburu dgn kami ? Biarkanlah kami bersama ! Awak jahat masa !








Tak sah klau sebolom majlis tak snap pic. keh keh keh



Saya juga tak mau ketinggalan. I LOVE YOU ALLS !





Sorry guys klau ada yang tak sempat kene kiss. Yek laah, bibir saya ada satu tak larat nak kiss 23 pipi :)




Then, we started the majlis doa selamat yang diketuai oleh Syafiq.




Then, we ate togather for the last time. I'm gonna miss this time we spent. 




Then, we sat togather. Masing-masing kene jujur. Cakap dengan ikhlas hape yang tersurat dalam hati. Everyone cried a lot. Buang semua ego jaoh jaoh. Ni kira sesi mentak maaf segala macam lah.

I'm done.


Farizad and Kecik also :'(










And others too. Setle semua masalah. No more cry dear :)


And we sang the song by Saleem-tinggal kenangan togather. 


I promise guys, I never forget about you alls. 


Saya Sayang You Alls !!



No comments: