Thursday, December 24, 2009

vehement , grrrrrrrr.

jap , korang yg tanak bace baek cepat tutup page nih.





















I feel like want to kill myself , nak terjun dari tingkat 88 turjun pastu mati katak ! hey , kau dah buang tebiat ke huh ? ingat Allah Aisyah !

ahhhhhhhhhh , I hate myself today.oh not yesterday , not not tujuh lapan hari sebelum hari ini saya dah benci diri saya ! saya tak tahu lah kenapa , mcm meaningless jek hidup. Saya tanak hidup dan Saya tanak mati ! mcm mane tuh ? lantak lah.sekarang mcm nak campak jek laptop kat dinding , phone dah campak mane entah , dah  terburai isi dalam ! padan muke kau phone , BLUWEEK : P.

badan dah maken berat , pipi kembang sana kembang sini , peha dah mcm peha gajah. kejap , ape aku kesah ! janji dapat Hidup lae kan ? idiot Aisyah ! yes 110 % saya tak setuju. Saya tak Bodoe lah.pandai pandai cakap saya bodoe , pandai pandai cakap saya berat. Saya rengan lah ( perasan ) !

daripada meng-hadap laptop 25 jam ( sape ajar kau Aisyah satu hari 25 jam ? 24 jam lah ) baek saya mengaji , berzikir , bertakafur , ber-solat banyak banyak ! sebelum saya jadi lebih jahat  , baek saya cepat bertaubat ! tenang sikit hidup , aman sikit hidup.sape cakap sikit ? banyak lah.tenang banyak hidup , aman banyak hidup.


ahhhh , enough lah Aisyah !












Omaigod , schl hols is coming to the end and I'm not finished my homwork yet ! ahhhhhhhhhh.






take-a-short-notes ;

nowadays I keep fedup with those stupid things. If you all tak phm lagi what is stupid things , here I give you some example ;

facebook , skype , msn , myspace , twitter , blogspot , yahoomassanger , flicker , friendster , weebly , meebo and so on lae lah.

seriously feedup ! and I don't know why !

2 comments:

nusrah naqiyah said...

woit dak kecik..npew ko tensye semcm jep..

Chaa said...

err , saje jek nak ber-emo !