Thursday, December 31, 2009

:[

people nowadays semaken terok !

eceh , menyampah mula mula jek ayat mcm nak kene lempang.HAHA. Tidak , saya cakap betul kan ? err , malas lah nk terang kan banyak banyak. Nanti some people judge me laen pulak kan.oke , lupakan lah sahaja.



first thing first , saya post this entry hanya lah untuk mengatakan rasa ketidak puas hatian saya ! I do hate anak anak cegu Dato Onn.oke , myb hanye dua tiga kerat sahaja lah saya benci. Tapi kenapa anak anak cegu Dato Onn sukee sgt mengambil kesempatan.ouh yaa , myb bukan hanye di Dato Onn. mungkin disekolah laen jugak. Contohnya , I've known anak cegu kat schl Dato Onn tau. Awak tahu , bole pulak dia dah daftar dulu before org laen daftar , dah amek buku buku semua , dapat buku teks yg baru ? apelah ! pada saya mungkin tak apelah kalau dapat buku teks baru semua tuh , tapi untuk budak budak kelas atas yg dapat buku lame mmg tak puas hati sebab budak kelas bawah anak cegu dapat buku teks baru ?  achi ke tuh ? lansung tak adil !ouh yaa , kalau lah ade teacher , or anak cegu schl Dato Onn yg ter-bace.Alhamdullilah lah sgt. Tak kan saya nak ckp kat PIBG kan pasal nih pulak kan. so org yg saya list kan nih , cepat cepat lah sedar kan diri dan amek lah tindakan ! kalau lah saya jadi pengetua , dah lame saya membenteras bendealah nih.walaupun remeh , tapi keadilan itu penting !

Kalau lah saya suatu hari nanti ditakdirkan jadi cegu dimana mana sekolah sekalipun , jgn harap anak saya akan saya sekolahkan same tempat dengan tempat saya ajar.Kalau lah terpaksa jugan sesekolah dengan saya , I'll not going to do the same things as the teacher in Dato Onn do.Titik !

ahhhhhhhhhhhhhh , akhirnya lepas jugak segala yg terbuku dalam hati sanubari saya ! No more tension kay. :)



aisyah

No comments: