Thursday, March 28, 2013

Smile and the world will smile tou you too :)

Assalamualikum. Salam sejahtera dan salam sayang buat bloggers di luar sana :)



Hi sudah sekian lama tak post any entry kan, so lets start it with this SPM result issues. Atas permintaan seorang hamba Allah ini i mention jugak spm result i kat blog. hihi. Alhamdulillah. Tapi result tak perfect score pun like what im hoping but surely i bersyukur and i redha. Allah knows the best for me. Haha berapa banyak A i dapat? Hihi itu semua harus dirahsiakan. Past is past. Life must go on right?

Yaa, i mengaku memang im so down gle haritu, but when i think it back this is not the end of the world pun kan? so lets chill and have fun. I mmg jelous lah denagn yang straigts As tu. but like i said Allah tahu yang terbaik dan setakat yang kita usaha itulah yang kita dapt kan? So guys out there yang tak dapat perfect score tu just dont give up. Chin up and smile and be happy :)

Dear blogers, just to inform that eventho i tak one of 88 straights As dekat samura. but im proud to be Samurian. Sad but happy. Samura got three straight A+. A big congratulation to uolls. Aku tak tahu lah ape korang makan. Aku rasa abang DM tak bagi makan nasi lauk kismis. Haha. And congrates to those who got straight As in spm. and most importants congrates to my cerddiknight. you guys did the best.

Here im sorry to teachers and friends sebab i tak sempat nak cakap terima kasih. So here i wants to thanks to Puan Ummi yang dah ajar bahasa melayu sampai saya dapat A+, terima kasih brother Hafiz yang dah ajar bahasa inggeris dan maaf tak dapat bagi A+, terima kasih cik Rosminah yang dah ajar sejarah. Kalau cikgu tak cubit saya tak pukul manja tuh saya tak dapat A+ sejarah. Terima kasih ummi aka ustazah Badariah. Maaf saya takdapt bagi ummi A+ agama. Terima kasih Puan Hashimah yang ajar math mode dengan comel sehinnga saya dapat A+. Terima kasih Puan Fadilah Thani yang comel ajar add math dari tak lulus sampai A+. Terima kasih Puan Haryati yang mengajar bio namun saya tak dapat bagi A+. Terima kasih Encik Tarmizi yang mengajar saya fizik. Daripada tak lulus sampai alhamdulillah tapi saya mohon maaf tad dapat bagi A+. And last but not least En Shukor. Award class paling banyak. Terima kasih cikgu dan maaf tak dapat bagi A+.


Macam cikgu baca je blog saya kan :) Hee. Again terima kasih segalanya atas perngorbanan cikgu yang tak terkira. Mohon maaf dari hujung rambut sampai hujung kaki. I LOVE YOU GUYS !
Then, I wanna thanks to all my fasi and friends tak kiralah my classmate or sesiapa sahaja yang telah mengajar saya. Congrates and I love you alls. Terima kasih dah share banyak web scholar kat wall batch. Good luck in everything sahabat Penebus Maruah :)

Samura maruahmu sudah ditebus. Batch 29 merangkap batch penebus maruah telah menaikan kembali nama samura. Mendapat ranking ke 13 dalam Malaysia dan ke 8 dalam sbp. Tahniah PM :) Semoga namamu terus terjulang Samura.

Oh my star im start to cry. So, blog i should stop here and move on my life. Jauh lagi perjalanan yang harus di tempuh. Doakan yang terbaik ye untuk saya menempuh masa hadapan dan jalan yang penuh berliku. I Love you alls. Muahhhh xoxo

Salam sayang,
Aisyah.

No comments: