Tuesday, August 30, 2011

Raya 2011 part 1 :)

Assalammualaikum, and very good morning fellow friends.


Sekarang jam sudah menunjukkan pukul 1.16 pagi. So, maksudnya hari nih dah raya :) Yahooooo. Hehe. I'm so sorry sebab dah lama tak update. I don't havva so much time lahhhh. Cuti start rabu last week, tapi saya banyak habiskan masa preparation for raya dan homework yang bertimbun timbun. Pertama kali dalam sejarah hidup malam raya buat homework. Haha

Alhamdulillah, masa berlalu dengan agak pantas ( memang pantas ) , sudah sebulan kita berpuasa yek. Rasa sedih lah jugak sebab lepas nih dah takde dah terawih dan yang paling penting tunggu azan maghrib. Heee. Terpakselah tunggu next year. Saya bersyukor sangat sebab saya masih lagi dapat berjumpa bulan syawal tahun ini. Kata abah jadual beraya tahun ini berbeza sedikit dari tahun tahun lepas. I hope raya tahun nih perubahan itu akan menjurus ke arah kegembiraan :) ( tak berape suka lah sebenarnye --" )

So guys, masa pun amatlahhh suntuk buat masa ini untuk meluahkan isi hati, Haha.  Actually banyak lagi yang belum prepare, kuih kuih raya belum susun lagi tuhh. Baju raya pun belum iron lagi. Hee.

Jadi dikesempatan ini, saya Aisyah Ahmad menyusun sepuluh jari memohon maaf jika ada salah dan silap, terlanjur kata atau terkasar bahasa. Minta di halalkan segala makan dan minum (pernah ke?) Semoga Ramadhan tahun ini yang sudah berlalu membawa seribu makna buat sekalian muslim di muka bumi ini. Amin. Jemputlah datang rumah :) 



Selamat Hari Raya Maaf Zahir dan Batin !






Ikhlas dari Aisyah.

No comments: