Wednesday, June 23, 2010

Unlisted

Ehem. Biasalah budak sekolah , kalau dah cuti sekolah pastu kene naek. Memang mcm jd CEO. Sibuk memanjang nak seap kan homework , readykan baju. Wee.

Unlisted. Sebernarnya nak tules listed. Tapi dan cuba padam. Tak boleh. Dah guna pemadam stabilo. Tapi tetap tak boleh. Ape kata awak cuba padamkan ? Terima kasih.

Banyak nak cerita. Bace Bace !!

  •  Pertamanya ribuan terima kasih buat sesiapa yang sudah meng-wish saya pada 17 Jun 2010 bersamaan dengan hari kelahiran saya. Terima kasih kepada semua tidak kira anda wish dimana sekali pun ( mulot , call , msg , ms dan juga fb ). Wee

  • Waah , the adorable one masuk sesi ujibakat Gadis Melayu. Ewah , berani seyy. Dan dia dapat masuk untuk pemilihan bahagian Selatan. Waa , wannabe like her. +_-

  • New student. Name ; just known as Farizan or Farizad. Tak sure sagat. Sekolah dulu kat ; Taman Pelangi Johor Bahru. Ewah , first day masok , macam belagu sgt. Dia tak banyak cakap. Tapi lebih banyak termenung memandang ke padang terus terusan. Lagaknya seperti frust. Memanglah dari bandar turun ke kampung. Bapak pencen. Hahaha. Hari ketiga dia kat kelas. Oh kay. Nampak gayanya seperti satu kepala dengan kelas saya. Hahaha. Ape-ape pun kau senyom comel. Suka gigi jagung kau. Oh ,lupa pulak. Muka dia dan juga ketebalan badan ( berat badan ) sama dengan Rizan Faiz. Cuma ketinnggian lebih siket jek. Hee

  • Dua haribulan lapan duapoloh sepoloh. Eceh , tarikh keramat nih yang. Eh , tak lah peperiksaan percubaan berlansung pada hari tersebot. Tapi saya hanya mendengar dari rakan-rakan serta guru-guru tersayang.Ok seperti yang anda sedia maklum , saya merupakan salah satu pelajar yang akan menduduki peperiksaan tersebut. Almaklumlah kan. Kene lah mentelaah semua buku tuh.



Kay. Jam berapa ? Jam saya ada satu jek. Eh , pukul berapa ? Saya tak maen pukul pukul. Sepak terajang jek. Err. Eh , waktu berapa sekarang ? Haa , 8.46. Hahaha. Kay , buku math dan science sudah memanggil manggil nama saya :)

No comments: