Monday, April 5, 2010

Memang tak disangka sanka tapi ape perlu buat : )

kay saya tak tahu dimana harus saya mulakan.


mungkin disini ; It has been 2 week I face it.YES , it is.sampai sekarang maseh tade sorang pun yang tahu even my mum.sebab saya tak tahu patut kah saya share bende nih dgn orang.then , maybe saya dapat hidayah untuk saya menceritakan segalanya disini.segala yang ditulis disini biarlah ianya berhenti disini.janganlah dibawa cerita ini kemana anda berada.okey ?

saya perasan benda nih dua minggu lepas.Tuh pun masa dah nak balek sekolah around pukul dua macam tuh lah.semuanya bermula disini.Apabila saya mencuba menghampiri beberapa classmate saya dan ingin bertanya " Macam mane nih , class tuh ade orang guna lah.macam mane eh ? " dan jawapan yang mungkin pada anda semua its normal but for me as her bestie not. jawapan yang diterima hanyalah " entah ".okey , first tak touching sangatlah dengar jawapan macam tuh but kalau bagi jawapan pastu terus blah buat muke marah , I ask you.Sape tak touching kalau bestie buat macam tuh kan ? bagi tahu saya kalau yang tak terasa lansung.mmg tade perasaan !

At first I try to think positive.tapi semaken hari semaken menjadi jadi.perubahan yang amat ketara.Saya tak tahu lah.Adakah saya pernah buat salah dengan korang ? Korang cakap dengan saya.We are friends since darjah henamm lagi tau.Saya dah cuba engat kot kot memang saya buat salah.Tapi saya rasa memang tak pernah !

Dan saya memang dah teramat tidak tahan lagi apabila I wanna ask her pasal homework.then , you know what ? Dia buat buat tak dengar.Tapi saya tak sure kalau memang dia try avoid from me or tak disengajakan.I tabole nak tudo bukan bukan kan sebab dia bestie saya kan.hm , I have to be strong.Lalui dengan tabah.Mungkin esok evrything gonna be alright kan ? hee.

Mungkin ini ujian dari Dia.Mungkin banyak kesilapan yang tak perasan kan ? who knows right ? hee.

p/s ; I'll try my best untuk dekat dekat dengan awak kay ! Ape pun yang terjadi , I'll think it positive.

No comments: