Saturday, April 17, 2010

maseng maseng punya agenda disebalik.

kay entry nih berdasarkan entry INI.

dah bace ? kkay.good !

I can't stand it anymore.dah tak terkira harinya dia buat saya macam nih.and from now , malas nak pikiak pasal dia. " BUAT SAKIT HOTAK KAN " bak kate zara.eceh eceh , ade penyokong nampak.
zara sokong seratos peratos ;) thanx friend.promote name jek nih.hahaha

hye Loser , lantak kau lah ! I don't care.kau cuba avoid from me ? kasihan kau.penat nak buat muka marah marah jengkel jengkel kan.hahaha.yang tabole blah , aku rase aku gelak sampai terguling guling kat lantai bile engat pasal kau hari khamis hari tuh.mcm tadaak perasaan.tapi aku kesian , bagi jek lah.

okey , korang tak paham ? biak aku corito kan disini : " eh , nih pembaris kau eh ? pinjam jap.aku malas nak amek kat beg aku " then dia pun jawab " entah takk tahu ".kay , mase tuh tgh buat tukang tukang kan , so aku malas lah nak gerak pergi beg semate mate nak amek pembaris kan.pastu saya amek jek pembaris tuh.Oh yaa , before saya amek , bole dia kasi jelingan maut.hahaha saya dah tgh penat gile buat bodoh jek lah.

pastu bile maseng maseng dah seap ketuk ketuk segala macam , cegu pun kasi kuar belik air jap lah kan , memandangkan dah pukul 2.pesti semua orang punya tekak dah kereng kontang :) ini part yang saya paleng suke.lepas saya dah beli air , ade sorang girl datang dekat dgn saya.eh eh , minah jeling maut aku tadi nih buat ape datang dekat ? " Aisyah Aisyah , sedapnye air , sikit !" time nih bole tahan lagi gelak.then , saya bagi jek lah air tuh.Pastu selesai dia minum aku pun pergi agak jaoh dari dia dan tak benti benti aku gelak sorang sorang.hahaha , time susah baru cari saya.tapelah , kesian tegok kau kehausan.hee

haa.actually for short act ade banyak kat hotak nih mau kasi share dekat ini belog.tapi kata Pn.Asfalela focus dekat satu jek kalau nak buat semayang hajat.eh , ape kene mengena dgn belog ? hee.haa , tafe tafe lahen hari share lagi kayh ;)


p/s : Zara , babe aku malas nakk layan facebook.aku tahu ramai ex 6i , clssmate kite maen tuh.hm , tgk lah , lepas mid kee lepas PMR kee baru aku buat.hahaha